FANDOM

Claire Dearing - jest starszą menadżerką do spraw finansowych parku, młodszą siostrą Karen Mitchell, ciotką jej synów oraz szwagierką Scotta Mitchella.

Jurassic World Edytuj

Razem z Owenem Gradym próbuje odnaleźć swoich siostrzeńców po ucieczce bestii, jaką jest Indominus Rex, następnie otrzymuje rolę kierowcy pojazdu podczas polowania na hybrydę z użyciem raptorów. Po akcji związanej ze zbuntowaniem raptorów przeciwko Owenowi, za pomocą flary udaje jej się wyciągnąć z wybiegu Tyranozaura Robertę, która rozpoczyna zawziętą walkę z I. rexem. Gdy sama Roberta nie daje sobie rady z genetycznie zmodyfikowanym dinozaurem, na pomoc przybywa jej prawdopodobnie jedyny raptor, który ocalał, Blue. Wraz z jej pomocą udaje się poskromić bestię, którą następnie pod wodę wciąga Mozazaur. Po ewakuacji z parku Owen wraz z Claire wyznają sobie miłość.

Jurassic World: Upadłe Królestwo Edytuj

W filmie założyła Grupę Obrony Dinozaurów (Dinosaur Protection Group, lub DPG w skrócie), aby zorganizować misję ratunkową, która ma za zadanie ocalić dinozaury z Isla Nublar przed zbliżającą się erupcją wulkanu, grożącą skazaniem tych gadów na zagładę.

Wygląd Edytuj

Claire jest dość wysoką, szczupłą kobietą o rudych włosach oraz zielonkawych oczach.

Ciekawostki Edytuj

  • W jednym szkicu scenariusza miała na imię Beth.
  • W usuniętej scenie Jurassic World Claire wspomniała, że ​​widziała swoich siostrzeńców tylko trzy razy w ciągu ich życia, z czego dwie z tych sytuacji były pogrzebami.
  • W scenariuszu "Jurassic World" Claire miała pozostać z Zach i Grayem podczas podróży, zamiast pozostawić ich z Zarą.
  • Claire nigdy nie zdjemuje butów na wysokim obcasie podczas całego incydentu na Isla Nublar, nawet wtedy, gdy weteran parku - Tyranozaurzyca Roberta jest tuż za nią.
  • Bryce Dallas Howard potwierdziła, że ​​jej bohaterka nie będzie nosić butów na wysokich obcasach w sequelu "Jurassic World: Upadłe Królestwo".

Galeria Edytuj