FANDOM

Ellen "Ellie" Degler (wcześniej Sattler) - jest paleobotanistką, pojawia się w pierwszej części "Jurassic

Park", a także w "Jurassic Park III".

Jurassic Park Edytuj

Wraz z Alanem Grantem, zostaje zaproszona przez Johna Hammonda do Parku. Po katastrofie, jaką spowodował Nedry, udało jej się przywrócić zasilanie, podczas swojej "misji", zostaje zaatakowana przez jednego z trzech Welociraptorów, jednak udaje jej się uciec. Pod koniec filmu, kiedy grupa składająca się z Tima, Lex, Alana i Ellie myśli, że zostanie uśmiercona przez stado raptorów, na pomoc rzuca im się Roberta, dzięki czemu grupie udaje się wydostać z budynku i bezpiecznie uciec z wyspy.

Jurassic Park III Edytuj

W 3 części Parku Jurajskiego, Ellie wychodzi za mąż za Marka Deglera, z którym ma dwoje dzieci. Mimo, że zakończyła swój związek z Alanem, pozostali bardzo bliskimi przyjaciółmi. Oboje nadal interesowali się paleontologią, mimo że Ellie nie była już aktywna w tej dziedzinie. Kiedy Grant, przebywający na wyspie, znajduje się w tarapatach, dzwoni do Ellie. W tym czasie telefon odbiera jednak Charlie, poproszony przez Alana, zanosi telefon swojej matce, a ta po tym, co zdołała usłyszeć w słuchawce, wysyła całe wojsko, by mogło uratować grupę ludzi, walczących o życie na Isla Sorna.

Wygląd Edytuj

Ellie jest dosyć wysoką, szczupłą blondynką, o niebieskich oczach.

Ciekawostki Edytuj

  • W pierwszej powieści, w przeciwieństwie do filmu, Ellie nigdy nie była w związku z dr Grantem. Jednak w drugiej powieści, zostało powiedziane, że była bardzo "zaangażowana" w pracę z Alanem, co można interpretować w różny sposób, ponieważ mogło chodzić o zaangażowanie zawodowe lub romantyczne.