FANDOM

Gray Mitchell - jego starszym bratem jest Zach, matką Karen, ojcem Scott, a ciotką Claire.

Jurassic World Edytuj

Gray wraz ze swoim starszym bratem będąc w Świecie Jurajskim, zostają pod opieką asystentki swojej ciotki Claire, Zarą. Gdy chłopcy czmychnęli opiekunce, udali się m. in. do żyrosfer, gdzie wybrali się na przejażdżkę po terenach zamieszkałych przez chociażby Triceratopsy, czy też Ankylozaury. Nieświadomi tego, że z wybiegu uciekł Indominus Rex, kontynuowali swoją podróż, znajdując nieogrodzony teren. Zach postanowił, że wraz z bratem udadzą się tam w celu poszukiwania większej ilości dinozaurów, choć Gray był niechętny. Wkrótce oboje znaleźli stado składające się z czterech Ankylozaurów, po chwili Gray zauważył piątego dinozaura, który odbijał się od szklanej ścianki pojazdu, dinozaur posiadał kolce, ostre jak brzytwa zęby oraz krwawoczerwone oczy, jak się okazało, był to Indominus Rex. Podczas gdy walka między Indominusem, a Ankylozaurem skończyła się klęską dla drugiego z nich, hybryda skierowała swoją uwagę na żyrosferę, w której znajdują się bracia, próbując otworzyć ją wbijając pazur w szkło, po czym chwytając pojazd zębami i uderzając nim o ziemię kilkukrotnie. Gdy tylna część żyrosfery się rozbiła, Zach odpina pasy i oboje wypadają. Ścigani przez hybrydę uciekają skacząc z klifu do wody. Po przejściu pewnego dystansu odnajdują pozostałości po Parku Jurajskim. Kiedy chłopcy wrócili, byli świadkami jak jeden z Pteranodonów złapał ich opiekunkę Zarę, a następnie odleciał i próbując ją pożreć, wpadł w szczęki podwodnej bestii, Mozazaura. Zarówno Pteranodon jak i opiekunka giną. Po usłyszeniu, że ciotka ich wzywa, zastali ją w samą porę aby być świadkami, jak strzela do Dimorfodona atakującego Owena, co zaskoczyło obojga chłopców, ale nie tak bardzo, jak wtedy, kiedy Owen ją pocałował. Gdy raptory znów były po stronie ludzi, a hybryda chciała pożreć Owena, Claire oraz braci, ukrywając się w kiosku z pamiętkami, Gray oświadczył, że potrzebują "więcej zębów", aby pokonać hybrydę, co skłoniło Claire do tego, aby Rexy pomogła im w uporaniu się z bestią.

Ciekawostki Edytuj

  • Imię Graya jest prawdopodobnie odniesieniem do jego wysokiej inteligencji, ponieważ część ludzkiego mózgu jest czasami określana jako "szara materia„
  • Prawdopodobnie Gray oraz jego brat są wzorowani na dzieciakach z Parku Jurajskiego
  • Wie bardzo dużo o dinozaurach

Galeria Edytuj