FANDOM

Jack - jeden z najemników zatrudnionych przez Eli'ego Millsa. Był częścią zespołu wysłanego na wyspę w celu pozyskania kości ze szkieletu Indominusa Rexa.

Jurassic World: Upadłe Królestwo Edytuj

Kiedy T. Rex zbliża się do niczego nieświadomego Jack'a, reszta najemników przybywających w tym czasie w helikopterze, krzyczy do niego, aby uciekał, jednak ze względu na hałas, Jack nie jest w stanie usłyszeć, o co jego kolegom. Po tym, jak ujrzał zmierzającą w jego stronę ogromną bestię, zaczyna uciekać. Jack w ostatniej chwili łapie się drabinki ratunkowej zrzuconej z helikoptera.

I chociaż udało mu się wspiąć po drabinie, Rexy chwyta drugi jej koniec w swoje szczęki, ciągnąc drabinę omal nie doprowadza do uszkodzenia helikoptera. Gdy jeden z najemników miał już przeciąć liny trzymające drabinę, na której wciąż znajdował się Jack, w ostatniej chwili część trzymana przez T. Rexa pękła, pozwalając helikopterowi na dalszy lot. W pewnym momencie jednak z wody wyłania się Mozazaur, chwytając za drabinę i odrywając ją, pożerając tym samym Jack'a żywcem.

Galeria Edytuj