FANDOM

Ken Wheatley - doświadczony najemnik i łowca, który dowodzi operacją "ratowania dinozaurów" na Isla Nublar.

Jurassic World: Upadłe królestwo Edytuj

Podczas akcji poszukiwawczej Blue, Owen po jej odnalezieniu próbuje ponownie zdobyć jej zaufanie, jednakże jeden z najemników uczestniczących w akcji strzela do gadziny za pomocą strzykawki, w której znajduje się silny środek usypiający. Gdy oburzony Owen wdaje się w niezbyt przyjemną rozmowę z Kenem, ten strzela do niego za pomocą strzykawki z tym samym środkiem.

Kiedy Ken wchodzi do sali, w której odbywały się licytacje dinozaurów, strzela do Indoraptora (za pomocą tego samego środka usypiającego) znajdującego się w klatce, od której zasilanie odłączył wcześniej Owen. Kiedy bestia pada na ziemię, Ken wchodzi do klatki w celu pozyskania jego zęba do swojego naszyjnika. W momencie kiedy ręka z cążkami do wyrwania zęba znajduje się w paszczy Indoraptora, okazuje się, że dinozaur tylko udawał martwego i wpierw odgryza Kenowi rękę, a następnie ją zjada. Po tym hybryda zaczyna konsumować mężczyznę w całości.

Galeria Edytuj