FANDOM

Maisie Lockwood - wnuczka Benjamina Lockwooda, starego partnera biznesowego Johna Hammonda.

Jurassic World: Upadłe Królestwo Edytuj

Maisie jest wnuczką Benjamina, mieszka w jego rezydencji pod nadzorem opiekunki, Iris.

Pewnego dnia Maisie słyszy, jak Eli Mills rozmawia z Gunnarem Eversolem o tym, że chcą sprzedać wszystkie dinozaury sprowadzone z Isla Nublar, dziewczynka przekazuje to dziadkowi, lecz ten nie dowierza i mówi jej, że coś musiała źle usłyszeć.

Gdy Maisie wchodzi do tajnego, podziemnego laboratorium, znajduje, a następnie ogląda materiał Owena Grady'ego, w którym to oswaja Blue i resztę Welociraptorów. Po chwili słyszy, jak Mills rozmawia z Henrym Wu, więc próbuje się ukryć. Kiedy zbliża się do klatki Indoraptora, ten próbuje złapać ją za ramię. Przerażona dziewczynka zaczyna uciekać krzycząc, dając o sobie znak Millsowi. Mills łapie dziewczynkę, po czym zamyka ją w jej pokoju, każąc Iris pilnować, żeby ta nie wyszła.

Maisie jednak udaje się uciec, udając się na balkon wchodzi na dach rezydencji, a następnie do pokoju swojego dziadka, gdzie odkrywa, że ten nie żyje, bo został wcześniej uduszony przez Eli'ego poduszką. W końcu Maisie udaje się spotkać Owena i Claire, co wcześniej uciekli z celi, w której zostali zamknięci. Dziewczynka rozpoznaje w Owenie tresera raptorów, którego widziała we wcześniej obejrzanym filmie.

Kiedy Owen, Claire i Maisie znajdują się w sali, gdzie aktualnie odbywały się aukcje, których celem było sprzedanie dinozaurów, zauważają Indoraptora. W odpowiedzi na pytanie Claire o bestię, Maisie odpowiada, że I-Raptor został stworzony przez naukowców, podobnie jak trzy lata temu Indominus Rex.

W końcu grupa na swojej drodze spotyka Millsa, który każe Maisie wrócić do niego, kiedy dziewczynka nie chce, Eli ujawnia jej, że ta jest tak na prawdę klonem ukochanej córki Benjamina, która zginęła w wypadku.

Kiedy Indoraptor uciekł z klatki, zaczął gonić za Owenem, Claire i Maisie, hybryda przebija się przez skórę na nodze Claire, następnie ruszając w pogoń za Maisie, która zaczęła uciekać do swojego pokoju. Claire każde Owenowi pomóc dziewczynce zapewniając, że jej samej nic nie będzie, Owen całuje Claire, po czym rusza na pomoc Maisie. Wchodząc do pokoju, w którym pod kołdrą schowała się dziewczynka oraz znajduje się Indoraptor, strzela do bestii, jednak jak się okazuje, bezskutecznie. Gdy myślą, że to koniec, na pomoc przybywa Blue, zatrzymując I-Raptora i dając możliwość ucieczki ludziom.

Owen i Maisie uciekają na dach rezydencji, na krótko powstrzymany przez Blue, Indoraptor rusza w pogoń za nimi.

Gdy Indoraptor ginie, Maisie wypuszcza wszystkie dinozaury na wolność.

Ciekawostki Edytuj

  • Dziewczynka została prawdopodobnie zaadoptowana przez Owena i Claire.

Galeria Edytuj