FANDOM

Sara Harding - jest młodym naukowcem, specjalizuje się w zachowaniu zwierząt, a w tym dinozaurów.

Zaginiony Świat: Jurassic Park Edytuj

Sarah Harding po raz pierwszy spotkała Iana, gdy usłyszała pogłoski o incydencie na Isla Nublar. Przyjechała do szpitala w Kostaryce, gdzie został wysłany, by wyzdrowieć po urazach i zapytać, czy te pogłoski są prawdziwe. Po tym, jak Sarah odwiedziła Malcolma w szpitalu, zaczęli się spotykać. Jako specjalista od zachowań dinozaurów, twierdziła, że Tyranozaury są troskliwymi, uważnymi rodzicami. Jej głównym rywalem był Robert Burke, którego własna teoria głosiła, że Tyranozaury nie należały do dinozaurów troszczących się o swoje potomstwo, które to porzucały. Kiedy John Hammond potrzebował paleontologa dla swojego zespołu badawczego, który wysyłał na Isla Sorna, Sarah natychmiast zgłosiła się na ochotnika. Zrobiła to bez wiedzy Iana, ponieważ wiedziała, że ​​jeśli się dowie, że postanowiła wyjechać na wyspę, zrobi wszystko, co w jego mocy, by ją powstrzymać.

Kiedy Junior, młody Tyranozaur, potomek Bucka i Doe został zraniony przez Petera Ludlowa i jego myśliwych, Sarah i Nick zabrali go do swojej przyczepy, aby opatrzeć ranę. Na początku Sarah była przeciwna temu pomysłowi, ale ostatecznie się zgodziła. W końcu rozgniewani rodzice malucha postanowili zaatakować grupę, kiedy jednak odeszli, poplamiona krwią Juniora kurtka znów ich zwabiła.

Galeria Edytuj