FANDOM

Sinoceratops - rodzaj ceratopsa żyjącego w późnej kredzie na terenie Azji.

Jurassic World: Upadłe Królestwo Edytuj

Po raz pierwszy widzimy Sinoceratopsa, kiedy Owen ocyka się po wstrzyknięciu silnego środka usypiającego. Zainteresowane zwierzę stoi nad mężczyzną, następnie m.in. liżąc go po twarzy. Po chwili gad odchodzi.

W późniejszej scenie filmu widzimy jak Sinoceratopsy uciekając przed zagładą, jaką niesie za sobą erupcja wulkanu zostają atakowane przez Karnotaura, który to po ataku na ów dinozaury zaczyna interesować się Owenem, Claire oraz Franklinem. Podczas ucieczki ostatecznie kilka Sinoceratopsów wraz z innymi dinozaurami oraz Żyrosferą, w której znajdują się Claire i Franklin spadają z krańca wyspy prosto do wody.

Kilka Sinoceratopsów zostaje zabranych z wyspy, a pod koniec filmu razem z innymi dinozaurami zostają przez Maisie wypuszczone na zewnątrz.

Wygląd Edytuj

Sinoceratopsy są dość sporymi ceratopsami, mogły osiągać do 3 m wysokości i 6-7 długości oraz ważyć od 2,2 do nawet 2,5 ton. Wyposażone były w jeden, dosyć pokaźnych rozmiarów róg, oraz w wielką "płachtę" na głowie, na której także znajdywały się rogi, jednakże były one o zdecydowanie mniejsze. Nie da się jednoznacznie określić jakiego ubarwienia były, jednak często ukazywane są jako dinozaury o zielonkawo-brązowej barwie.

Ciekawostki Edytuj

  • W teorii zamiast Sinoceratopsów w filmie pojawić się miały Pachyrinozaury.

Galeria Edytuj

Sinoceratops2
Sinoceratops3