FANDOM

Zach Mitchell - jest nastoletnim synem Karen i Scotta Mitchell. Wraz ze swoim młodszym bratem, Grayem był

obecny podczas incydentu na Isla Nublar, gdzie jako starsza menadżerka do spraw finansowych parku pracuje jego ciotka, Claire Dearing.

Jurassic World Edytuj

Na początku, gdy chłopcy przyjeżdżają już do Świata Jurajskiego, wita ich ciotka Claire, po czym oddaje pod opiekę swojej asystentki Zary, ponieważ sama była zbyt zajęta, by spędzać czas ze swoimi siostrzeńcami. Jednak chłopcy, którzy nie chcieli być nadzorowani, uciekli opiekunce i tym samym wybrali się na dalsze zwiedzanie parku, podczas którego zdążyli obejrzeć pokaz z karmienia Mozazaura oraz przejażdżkę żyrosferą. Rodzeństwo wsiadło do pojazdu i udało się na zwiedzanie, podczas którego mogli zobaczyć m. In. Triceratopsy, czy też Ankylozaury. Nieświadomi tego, że z wybiegu uciekła niebezpieczna, genetycznie zmodyfikowana hybryda, jaką jest Indominus Rex, kontynuowali swoją podróż, znajdując nieogrodzony teren. Zach postanowił, że wraz z bratem udadzą się tam w celu poszukiwania większej ilości dinozaurów, choć jego młodszy brat był niechętny. Wkrótce oboje znaleźli stado składające się z czterech Ankylozaurów, po chwili Gray zauważył piątego dinozaura, który odbijał się od szklanej ścianki pojazdu, dinozaur posiadał kolce, ostre jak brzytwa zęby oraz krwawoczerwone oczy, jak się okazało, był to Indominus Rex. Podczas gdy walka między Indominusem, a Ankylozaurem skończyła się klęską dla drugiego z nich, hybryda skierowała swoją uwagę na żyrosferę, w której znajdują się bracia, próbując otworzyć ją wbijając pazur w szkło, po czym chwytając pojazd zębami i uderzając nim o ziemię kilkukrotnie. Gdy tylna część żyrosfery się rozbiła, Zach odpina pasy i oboje wypadają. Ścigani przez hybrydę uciekają skacząc z klifu do wody. Po przejściu pewnego dystansu odnajdują pozostałości po Parku Jurajskim. Kiedy chłopcy wrócili, byli świadkami jak jeden z Pteranodonów złapał ich opiekunkę Zarę, a następnie odleciał i próbując ją pożreć, wpadł w szczęki podwodnej bestii, Mozazaura. Zarówno Pteranodon jak i opiekunka giną. Po usłyszeniu, że ciotka ich wzywa, zastali ją w samą porę aby być świadkami, jak strzela do Dimorfodona atakującego Owena, co zaskoczyło obojga chłopców, ale nie tak bardzo, jak wtedy, kiedy Owen ją pocałował. Gdy raptory znów były po stronie ludzi, a hybryda chciała pożreć Owena, Claire oraz braci, ukrywając się w kiosku z pamiętkami, młodszy brat Zacha oświadczył, że potrzebują "więcej zębów", aby pokonać hybrydę, co skłoniło Claire do tego, aby Rexy pomogła im w uporaniu się z bestią. Pod koniec filmu, Zach i jego młodszy brat Gray czekali wraz z ciotką Claire aby móc znów spotkać się z rodzicami.

Galeria Edytuj